2015. május 1., péntek

Fontos bejegyzés!

Szép Jó Napot Kedves Olvasóim!
Két teljes hét kimaradás után, végre rászántam magamat ennek a bejegyzésnek a megírására. Nem szeretnélek titeket áltatni azzal, hogy nem sokára kész a rész, mert még egy sort sem gépeltem be a World-be, nem ihlet hiányom van hanem egyszerűen nem jut rá időm, hogy leírjam az ötleteimet.
Itt az év vége, kb. 4-5 tantárgyból felkellene tornáznom magamat legalább egy négyes alára, hetedik év vége van, iszonyúan fontosak lennének a jó jegyek én meg szokásomhoz híven elhanyagoltam a sulit egész évben. Megyek jövő hét hétfőn Szerbiába, azt kellett intézni és arra kellett készülődni. Egy teljes hétig most orvoshoz kellett járnom szinte minden délután, ráadásul mostanában eléggé ramatyul éreztem magamat. Találtam magamnak egy új "levelező társat" - ha ezt olvasod akkor ezer bocsi, hogy ezen a héten r%hadt keveset beszéltünk :D - és inkább vele beszéltem a "szabad időmben", akkor is telefonon.
Úgyhogy úgy döntöttem nem akarlak titeket becsapni, nem tudom szerdánként hozni a részeket, legalábbis év végéig biztosan nem!
Remélem megértitek és nem fogtok neheztelni rám!
Üdv.:
klau

3 megjegyzés:

  1. Szia! Igazán sajnálom, de a laptop bekrepált, nem lehet bekapcsolni. Rajta volt az összes rész és ötlet, tehát egyenlőre csak papírra tudom leírni a részeket. Tényleg nagyon sajnálom, hogy eddig nem voltam de reménykedtem abban, hogy megjavul a gép és újra tudok részt publikáni!
    Nagyon jól esik, hogy commenteltél és érdekel a blog további sorsa, nagyon jól esett :)
    Ezuton is, telefonos profilról szeretném közölni, hogy most egy ideig nem várható rész! De azért remélem nem hagytok itt végleg, ha törik, ha szakad befogom fejezni ezt a blogot!
    Szeretlek titeket Kedves megmaradt Olvasóim <3

    VálaszTörlés