2015. április 11., szombat

dhsbsdufsjdo- Mert nem tudok jobb címet ( 1. díj )

Sziasztok!
Két hírrel érkeztem hozzátok ma, szerintem kezdem a jóval!
Megkaptam életem legelső blogos díját, ami Isten a tanúm rá, könnyeket csalt a szemembe. Tudom, hogy ez csak egy egyszerű "kis" elismerés, de bele gondolva honnan indult az egész óriásivá nő az ember lányának szemébe!

Köszönöm a díjat szivárványnak!

Szabályok
1.Írd ki kitől kaptad!
2.Írj magadról 10 dolgot!
3.Válaszolj 10 kérdésre!
4.Tegyél fel 10 kérdést!
5.Küld tovább 10 embernek!

10 dolog magamról
1. Pollen allergiám van.
2.Van egy fülpiercingem.
3.Óriási moly vagyok!
4.Tavaly töltöttem be a 13.
5.A kedvenc bandáim a Green Day és a 5SOS.
6.A szüleim moziban dolgoznak.
7.Szeretem a matekot, a törit, a bioszt és az irodalmat.
8.Volt egy blogom ezelőtt.
9.Szeretek röplabdázni.
10.Nem szeretem a szoknyákat.

Válaszolj 10 kérdésre

1. Mi a kedvenc zeneműfajod?
Nincsen kedvencem, bármit szívesen meghallgatok, erről tanúskodnak a kedvenc bandáim is, bár a tuc-tuc zenéket inkább kerülöm.

2.Kedvenc könyvműfaj?
Ha nagyon kellene választanom, akkor a romantikus, misztikus könyvek vonzzanak.

3.Szoktál zenét hallgatni írás közben?
Nem, nem szoktam, inkább bekapcsolom a tv-t, az bőven elég háttér zajnak.

4.Hány blogod van?
Jelen pillanatban csak egy blogban tevékenykedek, bár valószínűleg nyáron, vagy annak környékén anyukámmal elindítunk egy közös, mindenes blogot!

5.Vannak nem publikus történeteid, amit még senki sem olvasott?
Vannak, kettő is. Egy cirkuszos és egy múltban játszódó :)

6.Mi a kedvenc tárgyad?
Az okos telefonom, Sámuel, bár ő egyre inkább kezd családtagként szerepelni az életemben :D

7.Sorozat vagy film?
Ez egyértelmű, film!

8.Kedvenc könyved?
Nincsen, vérbeli molyként szinte az összeset imádom!

9.Milyen szám inspirál téged a legjobban?
Hm... Ez az egyetlen olyan kérdésed, amin gondolkoznom kellett, de arra jutottam, hogy a melanikus, szomorúbb dallamok jönnek be amikor ihlet hiányban szenvedek.

10.Van, valami amit megbántál?
Hm... igen! Azt, hogy megnyitottam az ez előtti történetes blogomat.

Küld tovább 10 embernek
( a sorrend nem attól függ, hogy melyik tetszik jobban, mindet egyformán szeretem)
7. Rebellious Girl - Cheyenne Burbidge ( ez wattpados történet, de már akkor imádtam amikor blogspoton volt )
Ezúton is szeretném kifejezni imádatomat a a blogok iránt!

Tegyél fel 10 kérdést
1.Vannak levelező társaid? 
2.Miért kezdted el az írást?
3.Honnan jött a történet fő alapja?
4.Van youtube profilod? És ha igen milyen csatornákra vagy feliratkozva?
5. Mikor kezdted el az írást?
6. Hova szeretnél eljutni az életed során (helység)?
7.Milyen könyveket szoktál olvasni?
8. Milyen színű a szemed?
9. Ha felnősz milyen területen szeretnél dolgozni?
10. Van kedvenc sorozatod?

Még egyszer köszönöm szépen a díjat! 
És akkor most jön a rossz hír, ami miatt biztos, hogy egy ici - picit mérgesek lesztek rám.... A rész késni fog, nem szeretnék semmi falsot kitalálni, miért késik a rész, egyszerűen most csak nem jött az ihlet, sajnálom! Megígérem, hogy jövő hét szerdáig biztosan megírom, de most kissé elcsúsztam :)

Mégegyszer Köszönöm, imádlak titeket!!
klau   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése