2015. február 18., szerda

Köszönöm :)

Sziasztok!
197 megjelenítés és 3 komment után, úgy gondolom sikerült beindítanom a blogom életét, amit csak nektek köszönhetek :) Ezzel együtt viszont egy kicsi felelősség is jár, mivel jó lenne rendszeresen hozni a frisseket, azon viszont még gondolkoznom kelett, hogy mikor?
Mivel úgy gondolom a ti véleményetek számít, így hát leírtam azokat a napokat, amelyeken feltudnám tölteni a bejegyzéseket, nektek pedig csak annyi lenne a dolgotok, hogy szavazzatok!
A 3. résszel kapcsolatban végül sajnos nem tudtam neki állni hétfőn, kedden pedig versenyen voltam délután. Ma viszont neki álltam, és bár még csak egy és fél oldallal lettem kész ( Worldben ) és még szerintem átkellene írni, illetve bétáztatni, JELENTEM ELKEZDTEM! :D
Azt hiszem ennyit szerettem volna csak elmondani nektek...
Még egyszer köszönöm a kommenteket, iszonyatosan jól estek, tényleg köszönöm!
És végül : SZAVAZZATOK!
klau

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése